Aquest maig, l’Eix de Sant Andreu es convertirà en un gran espai de trobada, festa i compres gràcies a la Festa del Comerç al Carrer.
👉 De les 9 del matí fins a les 20:30 del vespre, el carrer Gran de Sant Andreu (entre Malats i la Rambla de Fabra i Puig), el carrer de l’Ajuntament i la plaça del Comerç s’ompliran de carpes plenes de vida i activitats per a tothom.
Així doncs, es tracta d’una jornada pensada per gaudir en família i amb amics, per passejar sense presses i redescobrir tot el que ofereix el comerç de l’Eix de Sant Andreu.
D’una banda, carpes amb productes de proximitat, com ara moda, complements, articles per a la llar, regals, alimentació i molt més.
A més, sorteigs i premis que es faran en diferents moments de la jornada.
També, tallers creatius i activitats infantils, on els més petits gaudiran d’un dia diferent, ple de creativitat i diversió.
Així mateix, hi haurà jocs i entreteniment per a totes les edats, transformant el carrer en un espai dinàmic i familiar.
Per si no n’hi hagués prou, podreu gaudir de tastos i degustacions de productes locals, ideals per descobrir i assaborir allò que es produeix ben a prop de casa.
Finalment, l’animació i l’ambient festiu faran del carrer un lloc alegre i ple de vida.
una oportunitat única per donar suport al comerç de proximitat,
descobrir novetats,
aprofitar ofertes especials
i, sobretot, viure el barri d’una manera diferent i divertida.
👉 Reserva’t el dia: 10 de maig
🕘 Horari: de 9 h a 20:30 h
📍 Ubicació: Carrer Gran de Sant Andreu (entre Malats i Rambla de Fabra i Puig), carrer de l’Ajuntament i plaça del Comerç.
Vine a passejar, mirar, remenar i gaudir!
El comerç local de Sant Andreu t’espera amb les portes obertes… i al carrer!
https://www.instagram.com/eixsantandreu/?hl=es
