LA FESTA DE L’EIX!


Torna la Festa de l’Eix per Festa Major amb la tradicional Vedella Bruneta!

El pròxim dissabte 30 de novembre de 2024, no et perdis una de les cites més esperades de la Festa Major de Sant Andreu: la Festa de l’Eix Comercial, que enguany torna amb la seva clàssica i deliciosa protagonista, la Vedella Bruneta rostida!

📍 L’activitat tindrà lloc al carrer Sant Adrià, entre el carrer Gran de Sant Andreu i el carrer d’Otger, on des de primera hora del matí es respirarà bon ambient, olor de festa i moltíssima expectació.

A partir de les 8:00 h, podràs presenciar en directe l’inici del rostit de la vedella, una experiència gastronòmica espectacular. A mesura que passin les hores, podràs observar com la vedella canvia de color, textura i aroma, fins a arribar al punt òptim de cocció. Serà al voltant de les 20:30 h quan tindrà lloc el gran repartiment popular d’aquesta deliciosa vedella, cuinada pel nostre estimat cuiner i amic Karlos.

Al matí, de 10:00 a 14:00 h, els més petits podran gaudir d’un matinal infantil ple d’activitats. Hi haurà jocs de taula i de terra, organitzats per entitats i comerços locals com La Maquinària, Jocs i Joguines La Jota, Optometria Dela, Kids&Us i el Club Esportiu Fabra i Coats.

 I per acabar la festa amb energia, el repartiment de la vedella es farà a ritme de swing, amb la música en directe de Doc Scanlon’s Cool Cat Combo i la participació de La Petita del Swing de Sant Andreu de Palomar.

Vine a viure la Festa de l’Eix: juga, degusta i balla amb nosaltres!
💬Comerç local, cultura i gastronomia al cor de Sant Andreu.

 

https://eixsantandreu.com/

https://www.instagram.com/eixsantandreu/related_profiles/?hl=es