Aquest any la festa la farem grossa, perquè a Sant Andreu gaudirem del carnaval com cal.
Començarà el diumenge dia 12 de febrer amb el pregó de les Reines Carnestoltes. Estigueu ben atents a les xarxes socials per seguir cada dia les consignes que ens manaran perquè si les segueixes bé, tenen premi!!
Bases:
Bases CONSIGNES DE CARNAVAL 2023
A més a més…
Dissabte 18 de febrer a les 18h farem el 9è Ball de carnestoltes
On?, a la Fàbrica de Creació dins el recinte de Fabra i Coats on gaudirem de l’espectacle infantil «Vine a la Festa» del grup d’animació Can Cantem.
Diumenge 19 de febrer de 10h a 11h concentració de comparses i com cada any, a les 11h arrencarà la 19a Rua de carnaval!
Si voleu participar i optar algun dels premis de la 19a Rua de Carnaval, entreu al següent enllaç:
Dimecres 22 de febrer l’Enterrament de la sardina a càrreg del Centre Municipal de Cultura popular de Sant Andreu.
https://ajuntament.barcelona.cat/santandreu/centre-cultura-popular/ca/noticies
I el més important, salta, balla, canta, crida, viu, riu i sigues feliç cada dia de carnaval!!!!
CartellCarnaval_23[1]
Recorda, tot això és possible gràcies a la Comissió de Festes, Can Galta Cremat i al comerç associat que junts, fan l’Eix de Sant Andreu.